Pohjanmaan Kokoomusnaiset

Pohjanmaan Kokoomusnaiset on Vaasan vaalipiirin alueella toimiva Kokoomuksen Naisten Liitto ry:n ja Kansallinen Kokoomus r.p:n 17.2.1979, rekisteröity jäsenpiiri. Piiriin kuuluu 16 jäsenyhdistystä ja satoja aktiivisia jäseniä.

Piirihallitus

jäsen                                                                                                       Marja-Liisa Vettenranta     marjaliisavettenranta7@gmail.com

jäsen                                                                                                       Susanna Suokko                 susanna.emilia.katariina@gmail.com

jäsen                                                                                                       Minna Lounatvuori          minna.lounatvuori@seinajoki.fi